RE: Telefon s rotačním číselníkem na hraní

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pátek Listopad 24 08:00:40 CET 2023

Taky zajímavé - jenže ty první dvě položky nejsou na pulzní volbu ale na DTMF a na kliku neboli místní baterii (MB). No, jdu si podrobněji prohlídnout ten vehikl od Kosti.
A dovolím si dotaz - na co byste využil ty dvě krávy z Tesly kdyby se manželka zázrakem stala kompatibilní?
To bylo pro pokrytí fabriky nebo školy reproduktory s rozvodem 100V nemýlím-li se. I když je fakt, že nevím jak vypadá usedlost ve které bydlíte :-)

Zdravím
Láďa

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Thursday, November 23, 2023 7:12 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Telefon s rotačním číselníkem na hraní

Hele, také jsem to řešil, dělal jsem si taková ta počítací proudová relé
a tak. A pak jsem zjistil, že:
https://mobil.bazos.cz/inzerat/177379495/ustredna-panasonic-kx-tda-100.php

Ale jsou tam i lepší kousky, třeba:
https://ostatni.bazos.cz/inzerat/177350669/stara-telefonni-ustredna.php

A vůbec nejvíc se mi líbí tohle, ale má to sníženou kompatibilitu s
manželkou:
https://elektro.bazos.cz/inzerat/177551304/rozhlasova-ustredna-rozsirujici-zesilovace-tesla.php