Seriova komunikace RS485

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 23 23:06:18 CET 2023

Jakože s panem Pouchou skoro vždy souhlasím, tak zde musím nesouhlasně
zamručet.
Případné potenciálové rozdíly nechť se vyrovnávají raději přes propojení
zemí (v nejhorším s odporem třeba 100R, ale raději natvrdo), než by se
měly vyrovnávat přes datové linky.

Uvedení všech zařízení na jednotný potenciál (je-li to možné) je podle
mě lepší, i než galvanické oddělení a pak všelijaké plovoucí úrovně s
různými kapacitními vazbami a podobně.
Jsem velký fanoušek zemí. Skoro by se dalo říct zemofil.

PL