OT Vltava, plavci, kohoutky, ... Meranie teploty 2

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 23 18:27:16 CET 2023

Aha tak to mě nenapadlo, že tam maj ty kohoutky oddělelný. To pak jedině
jako na vesnici, nalít do vany oba druhy vody, pak tam vlézt, ... po
vypuštění znova napustit oběma vodama... Nakonec kartáčkem, Jarem a
horkou vodou smýt takto vzniklé linky v místech hladin.

Ale u nás mi třeba vadí trend pákových ovladačů, že prý je to
úspornější. Prodavači v obchodě se nepodařilo mi vysvětlit, v čem
spočívá úspora, když se tím nedá rozumně naštelovat malej průtok.

PH