Cim naprogramovat ispLSI 1016?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 23 12:22:18 CET 2023

Zdravim,

v ramci dalsiho archeologickeho projektu bych potreboval preprogramovat pet
nebo sest kusu Lattice ispLSI 1016. Protoze mne tahle technologie nejak
uplne minula, nevim cim do toho. Mam tu .JED soubor, ktery tam potrebuju
nahrat, mam tu (aktualne zapajeneho) brouka - a to je vsechno. Docela se
snazim googlit, jak a cim se do toho da ten JED dostat, dobral jsem se toho,
ze potrebuju soft od Lattice. Takze tam jsem se zaregistroval (GRR), po
zaregistrovani stahnul, nainstaloval, spustil - a vyypalo to na mne, ze
zkusebni doba expirovala a at se obratim na sales, kde mi asi za 580 USD
radi prodaji licenci - ale ani tak furt nemam zadne zelezo. Tak tudy ne,
pratele, tudy cesta nevede.

Takze - jaky HW potrebuju, abych do toh neco nahral? (Asi staci neco na
levelu "hrdzavy klinec", fakt je jich par.) Jaky SW potrebuju, aby si s tim
HW rozumel?

Jo a technicka - kdybste nekdo tusil, kde par tech brouzku ziskat - idealne
30 - tak, aby si to mohla firma normalne zauctovat, pochlubte se, prosim.

Diky.

Pavel Kutina