Meranie teploty 2

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 23 10:11:47 CET 2023

Když koupím Pt čidlo grade A, tak výrobce garantuje že 0 °C bude s
přesností 0,15. No super, ale při 100 °C už bude +/- 0,35.

Případně to bude do domácího projektu na hraní, tak koupím grade B a to
má 100 °C +/- 0,8.

Takže ano, můžu tam dát class AA nebo 1/6B, pak bude na 100 ° chyba do
0,35/6, ale těch si 20 ks jen tak do šuplíku nekoupím:-)

PH