Meranie teploty 2

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Listopad 22 19:29:51 CET 2023

Dobrý den,

Já to můžu potvrdit z druhé strany. Když je v sauně 95°, tak tam vydržím
akorát 15 minut. Když je tam 90°, tak, tam klidně usnu, a i většina
ostatních lidí nadává,  že je tam zima. I při tak vysoké teplotě je ten
rozdíl hrozně znát.

S pozdravem,
--
 Ales Filip