Seriova komunikace RS485

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 22 18:36:27 CET 2023

Přiznávám, že by mě to zajímalo.
Tedy pro obecnou osvětu a poučení, i když ve Vašem konkrétním případě to
dokážete ošéfovat pomocí SW.

Připojil bych na ten převodník jen osciloskop a kontrolní PC, nic
jiného. Na druhé straně by nikdo neodpovídal.
A do Arduina dát jednoduchý program, který bude vysílat stále dokola
třeba po 2 sekundách ten string.

Pokud to tady bude OK (na osciloskopu i přijetím na na kontrolním PC),
tak nechat HW stejně, ale posílat to Vašim původním programem, pokud umí
posílat výzvy i bez odpovědi.
Pokud to opět bude OK, tak teprve pak připojit ten odpovídač a hledat tam.

Máte 4-kanál, tak by asi nebyl problém ho odpíchnout od Tx dat, která by
byla vstupem pro ten převodník (tj. výstupní drát z Arduina).

PL