Seriova komunikace RS485

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 21 15:38:39 CET 2023

Jak to máte zakončené?
Jen odporem mezi A, B nebo máte potažené ty linky do +5V a 0V?

Ty levné "automatické přepínače směru" fungují často tak, že počítají se
silným potažením do těch neaktivních úrovní.
Takže vysílač spustí jen pro aktivní úroveň (zde L na vstupu), pro H
prostě ten vysílač s nějakým zpožděním vypnou a spoléhají na ty externí
odpory.

Vrazil bych tam na linku A+ odpor třeba 2k2 na +5V, na B- pak 2k2 na GND.

PL