PHILIPS LED reflektor - flikr

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Listopad 21 10:27:48 CET 2023

Oba dva odpory 12R jsem měl klasický miniaturní a slouží jako pojistka
(za celou dobu používání se nespálili). 840k pro vybití kondenzátoru pro
proud a 1k2 pro vybití kondenzátoru pro ledky při vypnutí. 220u (z PC
zdroje - nutný na veliké napětí měl jsem tam větší) kondenzátor určuje
rychlost náběhu a vypnutí svitu led. 4 roky jsem to provozoval s cca
90ti ledkami v předsíni. Byl jsem donucen vyměnit za pásek jenom kvůli
kráse ne pro funkčnost. Ta byla lepší hlavně v noci, kdy se postupně
rozsvítilo a po zhasnutí cca 2min ještě pomalu zhasínali. Možná ty
proudové špičky na začátku vzal ten 220u kondenzátor.

JL