nabijecka 4x AA top best super aktualne nejlepsi ? (IPC-3, CC-2, avacom jvl-505 atd.)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Listopad 21 10:15:26 CET 2023

Odsledoval som cely priebeh na starom AAA accu s nizkou kapacitou.

NOR test
-nabijanie: ukazuje aktualny cas a napatie, kapacitu neukazuje (----)
-vybijanie: cas znulovalo a ukazuje aktualny pre vybijanie, tiez ukazuje
aktualnu kapacitu aj napatie
-ukoncene vybijanie, blika END, ostala zobrazena kapacita aj vybijaci cas
-nabijanie: ukazuje aktualne napatie
-ukoncenie nabijania nijak extra nesignalizuje, napatie mierne kleslo,
co je znak, ze je nabite

Podla mna je to celkom ok. Netreba sledovat cely priebeh testu.
Podstatna je kapacita pri vybijani a ta je zobrazena.

miro