nabijecka 4x AA top best super aktualne nejlepsi ? (IPC-3, CC-2, avacom jvl-505 atd.)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 20 16:21:04 CET 2023

tak jsem prave dokoncil velkej test(nor test)lion 14500/800mAh a
vysledek je zjistena kapacita 773mAh. jenze ted na me nabijecka blika
nor test "END" a napeti ukazuje 3,52V a zmereno dmm 3,62V. to mam ted na
neco cekat, nebo je to chyba ? podle navodu, nekolika navodu, se ma v
"nor testu" nabit/vybit/nabit.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65