Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 18 19:03:57 CET 2023

Já jsem si právě modré světlo zařadil mezi extrémní placebo. Hned vedle
cholesterolu a nad mikroplasty. Však oheň používáme sotva posledních 1,5
miliónů let, to není tak dlouho. Všichni o něm mluví tak magicky a
používají jména nezjistitelných receptorů a dalších záležitostí vhodných
do každého marketingu.