Tlumivka na tlustsi proud

Sobota Listopad 18 18:51:46 CET 2023

To jsem zatim nepocital, prosel jsem par open source projektu a vesmes
tam meli tlumivku 100uH. Frekvenci bych si predstavoval max par set kHz
ale presne taky nevim, zas to budou mosfety s velkou kapacitou nebo i
vic paralelne a aby to melo rozumnou ucinnost...
Napeti na vstupu pocitam do 100V, baterky v prumeru 50.