PSPad

zdkaspic.hw zdkaspic.hw na seznam.cz
Sobota Listopad 18 18:41:55 CET 2023

Dobrý den

Do PSPadu lze vkládat vlastní skripty a otevřený soubor si zpracovat po
svém.

Jen pozor, právě jsem nad tím bádal, skriptování je aktuálně přístupné
jen v 32bit verzi ;-/

Nápověda ke skriptování je v adresáři PSPadu |...\PSPad editor\Scripting.rtf
|a také v souboru nápovědy |PSPad.chm|

Skript se nahraje do adresáře|Script\JScript|(nebo |Script\VBScript|) ve
složce PSPadu.

Nezbytné je povolit skriptování v/Nastavení/→/Nastaveni
programu/→/Integrace do systemu/→/Podpora skriptování pomocí WSH/.

Ale to vše je v tom helpu popsané.

Hezký večer

Zdeněk Kašpar