Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 18 12:05:44 CET 2023

Ano, ta jejich "noční" barva je fakt nechutná, protože chybí až po kus
zelený, ale na noční rozsvícení je to prostě úplně jinej level komfortu,
co se týče pokračování spánku.

A ta denní je zas kvalitativní konkurent slunce. Hnědej a červenej
proužek na odporu jde najednou úplně normálně rozlišit na první pohled.

PH