RE: OT Polarizace brýlí

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Listopad 17 18:44:40 CET 2023

To samozřejmě záleží na provedení brýlí.

Mám Adidasy, kde je obruba kolem celých zorníků a ty do ní musí po celém obvodu zapadnout. Po několika výměnách (od jara tmavé, od podzimu světlé) se zorníky začaly od okrajů loupat.

U jiných brýlí zorníky drží nacvaknutím jen u nosu a u nožiček a časté výměny jim nevadí.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, November 17, 2023 12:46 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Polarizace brýlí

To by mě taky zajímalo, jestli tu někdo má zkušenosti se sportovními brýlemi s výměnnými zorníky, jak často se dají měnit. Přijde mi že je to docela násilná procedura. Když dejme tomu 30 % dní ráno vyměním průhledný za tmavý a 30 % dní večer vyměním tmavý za průhledný, jestli to po měsíci neudělá křup a brejle budou na vyhození...

PH