Re: OT Polarizace brýlí

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 17 12:46:26 CET 2023

Zdá se, že jsou polarizované správně, nevím co je mlaka, ale leskne se
mi tu krabička od paralenu a při brýlích vodorovně to skoro není vidět.
Zajímavé je, že na odlesk téhož světla v čaji nemají pozorovatelný vliv.
Asi to bude úhlem, hladina je už dost hluboko v hrnku.

Takže OK, do recenze napíšu že polarizace je správná, ale zorník asi
nemá správné rozměry, protože se tam nasazuje mnohem hůř než ty originální.

To by mě taky zajímalo, jestli tu někdo má zkušenosti se sportovními
brýlemi s výměnnými zorníky, jak často se dají měnit. Přijde mi že je to
docela násilná procedura. Když dejme tomu 30 % dní ráno vyměním
průhledný za tmavý a 30 % dní večer vyměním tmavý za průhledný, jestli
to po měsíci neudělá křup a brejle budou na vyhození...

PH