Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Listopad 17 10:04:33 CET 2023

Ahoj,

za mne - v prostorách, kde pracuji, tak mám raději studenou barvu, mám
pocit, že je lépe vidět na to co dělám. V prostorách kde jsem večer v
klidu mám spíš teplé odstíny.
Udělal jsem experiment s páskem extra teplé a to je na kočku, ani žlutá
ani zelená, prostě divná.