Re: Nevlastní někdo měnič Huawei SUN2000 ?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Listopad 17 01:58:26 CET 2023

podle jakési EN normy se měří v 10 periodách (číňan má někdy rámec i
vteřinu). Pokud integrál v rámci těch period je přetok, nahodí to
registr 0/1 až do jeho výmazu. Jsou 2 druhy těchto registrů, jeden
věčný, jeden dočasný - indkuje stav časového úseku. Ten věčný má i
samostatný vývod na ledku, někdy i ten resetující. Píšu o elměr švábech,
ne o těch co komunikují s vnějším světem a vyčítají ty elměr šváby.

Měřit energii není prdel a směr už vůbec. Měření teploty je proti tomu
hrkačka pro kojence.