Re: OT Polarizace brýlí

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Čtvrtek Listopad 16 19:15:56 CET 2023

Mam uz leta polarizacni + dioptricke bryle (tehdy z Grandoptical)
v aute a jen perfektni zkusenost.

Zadne pnuti ve skle nevidim. (A to mam Forda s vytapenim v prednim okne)
Vidim s nima znatelne kontrastneji, nevidim odlesky na kaluzich apod.
+ nepopsatelne lepe vykreslenou prirodu (listi na stromech ve slunci, travu,
....)

Ty LCD displeje vidim trochu hur, to je fakt, ale vidim je.
(Ale ja mam auto kde na displejich jeste neni
nic duleziteho, takze je mi to sumak. ;-)
Az je rozbiju/ztratim, tak je obrecim.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 16. listopadu 2023 10:06
Předmět: OT Polarizace brýlí

Dobrý den všem,
vždycky jsem si myslel, že polarizační brýle jsou aby bylo lépe vidět, s
méně odlesky. Nedávno jsem si koupil sluneční brýle se sluchátkama, kde
ale zorník má naprosto šílenou barvu, lidi pak vypadaj jak feťácí nebo
zombíci:-) Tak jsem objednal polarizační zorník.

Dnes jsem ho zkusil a chvíli jsem se děsil, že jedu do míst kde je
jinovatka:-) Přitom byla silnice jen mokrá:-) Tak jsem si myslel, že to
výrobce poplet, ale kolega má ke svým dioptrickým brýlím nasazovací
polarizační filtr a ten je polarizovanej stejně.

Jak to teda je?
K čemu mají být polarizační brýle?

Díky,
PH