Re: OT Polarizace brýlí

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 16 11:05:46 CET 2023

Rozhodne k rizeni ano. V kombinaci se zlutym filtrem. Rozdil v desti
naprosto neuveritelny. Viz DriveWear, mam dioptrie, takze z optiky, nic
ze samosky.
Co se tyce displeju, zadnej displej v aute neni tak blbej, aby mel
stejnou polarizaci, dtto ty fleky na skle jsou temer neviditelny. Jediny
problem je heads-up, ktery je v mojem aute odrazem od zrcadla, takze je
videt mene (ne ze by nebyl videt vubec).

J.