OT Polarizace brýlí

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 16 10:06:28 CET 2023

Dobrý den všem,
vždycky jsem si myslel, že polarizační brýle jsou aby bylo lépe vidět, s
méně odlesky. Nedávno jsem si koupil sluneční brýle se sluchátkama, kde
ale zorník má naprosto šílenou barvu, lidi pak vypadaj jak feťácí nebo
zombíci:-) Tak jsem objednal polarizační zorník.

Dnes jsem ho zkusil a chvíli jsem se děsil, že jedu do míst kde je
jinovatka:-) Přitom byla silnice jen mokrá:-) Tak jsem si myslel, že to
výrobce poplet, ale kolega má ke svým dioptrickým brýlím nasazovací
polarizační filtr a ten je polarizovanej stejně.

Jak to teda je?
K čemu mají být polarizační brýle?

Díky,
PH