Re: Nevlastní někdo měnič Huawei SUN2000 ?

Čtvrtek Listopad 16 06:23:56 CET 2023

Asi v zavislosti na tom, jaky mate hlavni elektromer, ale zrejme
existuje moznost koupit/udelat komunikacni hlavu a vycist stav
elektromeru vcetne tech zahadnych registru?
Obracene zapojeny elektromer nevim, zkouseli jsme nejaky z TME a pres
RS485 se ukazalo, ze to pricita v obou smerech toku energie. Asi zase
typ od typu...