Re: Nevlastní někdo měnič Huawei SUN2000 ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 15 22:44:46 CET 2023

Tak když domovní elektroměr nic neukazuje, a energie z baterek nemizí -
tak proč se stresovat?

Je to 1-fázové, ne?
Tak co na to říká nás oblíbený lidlmetr?
A ten pak opravdu zkusit zapojit i naopak (pokud nebude ukazovat mínus i
při běžném zapojení).

PL