Resistance transfer standard (bolo Re: Drziak na testovaniepruzinovymi pinmi)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 15 10:50:24 CET 2023

>Re: Resistance transfer standard (bolo Re: Drziak na testovanie pruzinovymi pinmi)
>Kdysi jsem v literatuře narazil na stejný problém, ale už to nedohledám.
>Pamatuju si:
>- U konců mít přesnější hodnoty
>- směrem do prostředka se dávají hodnoty s větší tolerancí
>- střídá se plus a mínus.

Toto vedie k vacsiej rozskakanosti v strede, ale mozno to je prave ziaduce,
aby kraje boli presnejsie? Ako vravim, otazne je, ako znie uloha.

odpory  suma
1	1
-2	-1
3	2
-4	-2
5	3
-6	-3
6	3
-5	-2
4	2
-3	-1
2	1
-1	0

wek

PS. Aj tak teraz ma nasledovat ta tazsia cast, t.j. odmerat teplotny
koeficient vsetkych odporov v celom rozsahu teplot; potom odmerat
zavislost od inych environmentalnych vplyvov napriklad vlhkosti,
mechanickych pnuti; vplyvu puzdrenia ak sa to bude puzdrit (napada ma
sklena rurka s kovarovymi priechodkami); a potom urobit teplotou
akcelerovany test dlhodobej stability.