Re: balkónové soláry v Německu

Úterý Listopad 14 01:21:47 CET 2023

Tak jsem to v tom Hornbachu našel.
https://www.hornbach.cz/p/fotovoltaicka-balkonova-elektrarna-technaxx-300w-tx-212/10660313/
Sice jsem někde našel zmínku, že uživatel má zabránit přetokům, ale když
to nemá měření proudu na přívodu, tak to dost dobře nejde. Přímo v
návodu píšou, že si má člověk nechat vyměnit elektroměr za obousměrný.
Nejspíš k tomu mají v Německu energetici úplně jiný přístup, než u nás.
Nebo je ten návod poněkud zmatený.

Anděl