RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 13 17:16:08 CET 2023

Zrovna hledáním těch 400 V jsem se docela zabavil. Hodnota 27 M není zrovna
obvyklá a rozměr d10x40 už vůbec ne. Nejbližší rozměr jsem našel u Mousera.

Máte pravdu. Je to jen takový pokus. Čas a těch pár Kč za kondenzátory do
toho ještě investuji. Problém možná není jen tuner. Včera jsem chtěl
sledovat HbbTV a i tam se sekal a zastavoval obraz. Předpokládám, že samotné
přehrávání videa z webu bude na tuneru nezávislé.

Díky moc za schéma. Opravdu úplně nesedí (např. 27 u / 400 V vs. 39 u / 450
V), ale mám se alespoň čeho chytit.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Monday, November 13, 2023 4:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Ty kondíky na 400V asi problém nebudou. Jinak taky kupuji v ECOMu.
Schéma máte tady, pro inspiraci asi stačí:
https://elektrotanya.com/vestel_17ips62-r4_psu_sch.pdf/download.html
ale pozor, oni turci pod jedním označením dělají mraky variant, úplně to
sedět nemusí: https://www.ame.cz/vyhledavani.aspx?FullText=17IPS62
Akorát u té Vaší TV nemusí výměna kondíků ve zdroji pomoct, ale zase to
nebude drahé. Vám zlobí tuner, ten bude napájen z nějakého zdroje na
hlavní desce.
Když se podíváte na ten zdroj, tak je tam v podstatě jen zdroj 12V pro
hlavní desku a druhý výstup 24V pro měnič pro podsvícení.

Martin Hanek