RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Listopad 12 17:44:13 CET 2023

Ale ano, přemýšlel. Jenže, jak už jsem psal dřív, nemám už vhodné
pracoviště, kam by se tak velký přístroj vešel a zároveň bych na to dobře
viděl.
Když TV otočím na místě ve skříni, tak pořádně neuvidím. Když ji dám na stůl
pod oknem, tak to budu mít proti světlu. V obou případech se u toho budu
hrbit, což mi na tinnitus moc nepomůže. Mě by ani nevadilo, že se v tom budu
po chvilkách hrabat několik dní, ale abych třeba týden poslouchal, že nám
nehraje TV, zrovna když dávají Stardance. :-)

Když mi kdysi odešlo podsvícení u monitoru a potřeboval jsem ho používat,
tak jsem koupil nový a až po čase jsem se k němu vrátil a opravil ho. S TV
to možná dopadne podobně. :-) Byl by z ní pěkný monitor k NB, ale má malé
rozlišení...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Sunday, November 12, 2023 12:12 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Já bych nefrézoval. Prostě bych z telky "oloupal" ten rámeček, protože v
sektoru stejně nebude vidět a alespoň se to bude dobře chladit. Do
sektoru to lípneš silikonem a je to :)

Hele, jen tak mimochodem - v té staré televizi, nepřemejšlel jsi nad
zdejší klasikou - nejít v telce něco jako zdroj a v tom prohodit pár ESR
kondíků za nové? A pak ještě alespoň dva někde v oblasti kolem tuneru.