Osciloskop FNIRSI-1014D

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Listopad 11 16:41:56 CET 2023

No, Já mám FNIRSI-1013. Při 1MHz 1,03V, při 100MHz 0,73V - na Generu
jsem jen přepínal attenuátor. Pochopitelně je nutné použít kompenzovanou
sondu 1/10. Abych pravdu řekl kupoval jsem ho jen abych měl něco do
terénu co alespoň trochu něco ukáže na NF kmitočtech. Vlastnosti této
hračky mě ale šokovaly - příjemně. Neříkám že jsem na něm nenašel drobné
chybičky, ale při té ceně... A dotyková obrazovka je návyková.

Ale i kdyby byl ten Váš opravdu tak špatný jak píšete - ukažte mi jiný
osciloskop za 3500kč, který umí to co ten Váš. Mluvit o šrotu se mi jeví
trochu přehnané. Máte zkompenzovanou sondu ? Nevím jak 1014, ale 1013 má
jednu vlastnost která mě zpočátku vylekala. Pokud je amplituda signálu
menší než nějaké malé procento obrazovky osciloskop neukáže NIC. To je
trochu nepříjemné a je nutné o tom vědět a počítat s tím.

     Martin.