Osciloskop FNIRSI-1014D

AZE aze na seznam.cz
Pátek Listopad 10 23:30:31 CET 2023

https://www.youtube.com/watch?v=yQKuHJELEOs
Při 30MHz pokles z 10V na 7, při 40MHz na polovinu....
aze

From: Jan Kuba
Sent: Friday, November 10, 2023 10:56 PM
To: HW-news
Subject: Osciloskop FNIRSI-1014D

Hezký večer,
není tu nějaký majitel osciloskopu FNIRSI-1014D ?
Kamarád ho koupil synovi co dělá elprůmku.
V podstatě mu to pořídil kvůli tomuto projektu: http://www.ok1vm.cz/projekty/tdr.htm
Bohužel na tom osciloskopu nevidí žádné odezvy. Má tam vidět opakovací kmitočet toho oscilátoru okolo 3 kHz , ale nevidí žádné odezvy. U mě doma to fungovalo bez  problému - Osciloskop TEK.
Zkoušeli všemožné nastavení, možná tam je někde  třeba nastavit vyšší samplování nebo tak něco...? Neporadí někdo?
Poslal jsem mu 100MHz oscilátor ( rakvičku ) a to je tam prý vidět, ale s malou amplitudou (0,8V)
Je možné, že ten osciloskop nevidí ty jehly ? Je to nějaká mě neznámá Čína , nebude těch 100MHz PMPO nebo tak něco?