RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Listopad 10 18:02:57 CET 2023

Zdravím.

Po odpojení a připojení sítě jde rovnou do standby. Zkusil jsem to několikrát se stejným výsledkem.

Neměl bych problém se s ní po 4 letech rozloučit, ale ve velikosti 39“ je minimálně výběr. Vlastně jen Orava, což je podobná značka jako současný Gogen. Na druhou stranu nemám už vhodné vybavení a pracoviště, kde bych na to dobře viděl a mohl se v tom v klidu hrabat. Celou dobu bych poslouchal, že se nemůžeme dívat na TV…

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jozem na volny.cz
Sent: Thursday, November 9, 2023 7:15 PM
To: HW-news
Subject: RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Zdravím

Neočekávám, že ve standby vyhledává aktualizace. Stroje, co jsem měl v ruce, se do toho daly po bootu. Chlupaté napětí na zdroji dokáže divy. Zkuste jak se zachová, když odpojíte a po chvíli ! zapojíte síť. Zřejmě stejně. Některé jdou rovnou do standby a jiné chvíli číhají, jestli bude někdo něco chtít a pak usnou. Jestli jinak chodí a nechcete se s ní loučit, tak bych přeházel všechny elyty ve zdroji. Pár takových jsem zachránil. Obvykle první odejde výkonový zdroj, ale proč ne standby část. Tedy pokud neběží pořád celý.  Například - jeho odlehčení může způsobit, že elyty nepoberou špičky, napětí někdy vyleze nad limit ochrany, která zdroj odstaví než klesne. I pár jiných scénářů by se našlo. Včetně toho, že po odpojení sítě zdroj už nenaběhne ...

Zeman