Re: rozšíření fotovoltaického systému.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 9 02:25:36 CET 2023

Je to možné (dělají se kdejaké blbosti), ale zdá se mi to dost
nepravděpodobné. Nebo minimálně nelogické.
Pokud dám diodu na dlouhý string, kde je třeba 400V, tak tam se úbytek
nějakého 1.4V ztratí. I když dioda hřeje jako vzteklá (když přes ní teče
14A).
Ale pokud bych stejných 1.4V měl ztratit na každém panelu se 40V, tak to
už je docela dost.

PL