Popisovani buzirek

AZe aze na seznam.cz
Středa Listopad 8 21:37:05 CET 2023

Hm, tak asi budu dalším případem, který bude bužírky popisovat ručně :)
Objednal jsem z číny několik kazet s různými průměry. Uvidíme.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Zahradník
Sent: Wednesday, November 08, 2023 8:12 PM
To: HW-news
Subject: RE: Popisovani buzirek

Ahoj Libore,

tak moje pásky se všechny zasekly už na prvním tisku. Zajímavé je, že s
originálem jsem nikdy neměl nejmenší problém, pouze ty náhražky. Nešla ani
jedna. Nerozebíral jsem je. Bužírky jsem vytahal a popsal si je rukou :-) A
koupil tu opravdovou tiskárnu bužírek.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601