NAS - problem

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 8 18:54:17 CET 2023

na zaklade toho "CMR" vlakna davam pozor. a treba i alza to ma u hdd
primo v nazvu "CMR". jdou najit i tabulky u jednotlivich vyrobcu. v nasu
mam 8TB CMR. a jako celkovou zalohu jsem ted kupoval 16TB a pokazdy v
nazvu bylo uvedeno "CMR". 5 let zaruka je samozrejmost.
https://www.alza.cz/seagate-ironwolf-pro-8tb-cmr-d5770128.htm
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65