Re: C: Arduino : Přesun pole bytů do proměnné unsigned long

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 8 17:33:17 CET 2023

Ta data se čtou standardní procedurou Arduina :

v hlavní smyčce :
 if (Serial1.available()> 0 ){ Prijem_GOODWE();  }

void Prijem_GOODWE() {

  inByte2 = Serial1.read();
  RX_Data[s] = inByte2;
  s++;
a tak dál.... až do celkové délky zprávy, pak se to zpracovává do té 32
bitové proměnné.

Jinak já jsem v situaci, že rozlišování C a C++ mi dělá potíže...Používám
to jen na to Arduino.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje