Re: C: Arduino : Přesun pole bytů do proměnné unsigned long

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 8 17:19:18 CET 2023

Díky za snahu mi pomoct, reálně je to tak, že to pole RX je RX[30]  a ta
data co potrebuji jsou na RX[3] az RX[6].   Kdyz tam dam RX+3, dava to nuly
i kdyz tam data urcite jsou.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#m_3294392778425850899_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>