NAS - problem

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Listopad 8 15:36:09 CET 2023

EFAX je SMR a tim je problem asi daný...
Také jsme z nepozornosti jednou daly do Synology EFAX a vydržel(y) tam asi
půl roku... Mám je tu na stole a ač se dva ze tří tváří dle SMART ok tak na
ne už není spoleh spolehlivé. Ani na nahrávání TV už to není (občas se to
nahralo, občas ne a se čtením to bylo podobné).

EFRX je CMR.