Re: Trochu solární osvěty:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Listopad 8 01:34:59 CET 2023

Generovaný proud se prostě přičte k proudu externímu. Co to znamená, je
krásně vidět na charakteristice diody. Tedy je potřeba trochu větší
napětí. Jako u toho mého, kde ze 40 na 100 mA stačil nárůst o 2V a další
2 udělaly ze 100 mA 350. Pokud tedy zapojíme panely paralelně a nebude v
nich dioda bránící proudu dovnitř, může proud téct jak chce. Například
při stejném osvětlení stejných panelů do teplejšího (a tím rozdíl teplot
dále zvyšovat), nebo obecně mají za daných podmínek nějaké VA
charakteristiky a jde jen o to, kde se protnou.

PH