Re: Trochu solární osvěty:-)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 7 23:18:41 CET 2023

Dovolím si tvrdit, že ta praxe může být i jiná pro jiné panely.
Mám panel  "Jinko" 36V 100W v závěrném směru se chová  "nijak". Bude tam
nejspíš někde na výstupu dioda, i když není  nikde vidět.
Při 500V ( 0,5kV )  v závěrném směru tam teče 60microA a je jedno, zda je
pod světlem, nebo ve tmě.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>