Re: rozsírení fotovoltaického systému

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Listopad 7 22:26:11 CET 2023

Jedna elektrárna je  3F
3x VICTRON Multiplus II 3000VA
1x VICTRON BlueSolar MPPT VE.Can 150/100
1x VICTRON BlueSolar MPPT  150/70
1x VICTRON BlueSolar MPPT  150/45

A druha 3F ma
3x VICTRON Multiplus I 5000VA
1x VICTRON BlueSolar Charger MPPT 150/70
1x VICTRON SmartSolar Charger MPPT 150/100

No ridici jednotka Cerbo GX od Victronu tak nejak s tim nema problem, a
tech
MPPT urcite da vice nez jen tri....

Ja nevim me ty vysokonapetove elektrarny celkem desi.... Ale chapu, ze
stridat napeti
ze 400-800V  na 230V je asi o dost jednodusi nez ze 110V, respektive
menic jede ze 48V neb
ty MPPT delaji ze 110V 48V......

Zdenek Aster