Re: rozsírení fotovoltaického systému

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Listopad 7 19:55:19 CET 2023

Zítra to udělám. Ale s největší pravděpodobností nepoteče téměř nic. Ten
zpětný proud, co jsem naměřil jsou zřejmě nějaké svody. Však to při 80V
je cca 160kO. Takže přepokládám, že s osvitem začne zpětný proud klesat,
napětí na panelu stoupat, až se směr obrátí a panel začne dávat výkon.

Martin Záruba