Re: páječka

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Listopad 6 19:46:12 CET 2023

Aniž bych chtěl cokoli z řečeného rozporovat, myslím si, že hroty TS se
kvalitou těm T12 rovnají. Také je topné tělísko a čidlo přímo ve hrotu.
Nevýhodou je asi vyšší cena hrotů a ne taková rozšířenost.
Mě se hlavně na TS100 líbí ta kompaktnost a tím, že TS101 nebo PINE64
jdou napájet přes PD nabíječky, tak se to zase posunulo dále.
Vezmete páječku, připojíte nabíječku z mobilu a kdekoli pájíte. Místo
nabíječky power banku, nabíječku v autě apod. Pak už se to skoro blíží
té páječce s integrovaným akumulátorem.
Firmware RalimOS je velmi aktivně vyvíjený: https://github.com/Ralim/IronOS
Aktualizace je velmi jednoduchá - podrží se tlačítko, připojí se do USB
a uvolní, objeví se disk, kam se nahraje HEX. Takto to má třeba i RPi Pico.

Martin Hanek