Re: páječka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 6 17:02:25 CET 2023

Ty hroty fungují bezvadně při velkém odvodu tepla dokáží rychle natopit.
Přispívá k tomu i dobrá teplotní vazba. Když jsi na to člověk zvykne tak už
nechce nic jiného. Prošlo mi rukou spousta páječek ale s T12 hroty to
funguje asi nejlíp. Používám ty zkrácené na páječce T100, ale už jsem taky
narazil na nějaké šmejdské, které nefungují. To člověk pozná hned.

Tady o tom básním : https://ok1mhk.blogspot.com/2019/05/?m=1

(... ano mělo by tam být mikropáječka... 🙈)