OT Internet

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 6 15:53:54 CET 2023

60GHz je taky bezlicenční pásmo. Naopak 10GHz není, předpokládám mýlka s 5GHz a i na předchozí kombinaci s 5GHz jsem měl rychlejší a spolehlivější linku, než se zdejším VDSL. Tedy pořád platí, že takto nejde paušalizovat.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Jirka Mww
Odesláno: pondělí 6. listopadu 2023 15:05
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: OT Internet

Omlouvám se za nedorozumění, měl jsem na mysli lokálního providera, který používá volné kmitočty v  pásmech 2.4GHz a 10 GHz.  60GHz je asi jiná kategorie. To tady ale nikdo nenabízí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 	Neobsahuje žádné viry.www.avast.com <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>