OT Internet

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Listopad 6 13:16:35 CET 2023

My provozujeme DSLAM bonding od CETINu přes Tmobile a
naprostá spokojenost.  Lokálním malým poskytovatelům přes Wifi bych se
rozhodně vyhnul. Měli jsme to taky a byla tam tak dlouhá odezva, že vůbec
nešlo spojit VPN připojení do práce. Vyhazovalo to na time out.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com