OT: levný inkoustový barevný tisk fotek

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Listopad 5 23:39:53 CET 2023

Dobrý den,

za cenu toho, že to co scanujete/tisknete zřejmě poputuje i do Belgie a
NSA, nabízí HP u tiskáren 9 měsíců inkoust zadarmo se službou HP instant
ink. U tiskárny jsem měl sice psané 6 měsíců, ale po registraci mám 9 s
měsíčním limitem 700 barevných stran. Na fotky domů úplně ideální.
Podmínka je že je to pro domácnost.

No a pak v srpnu příští rok, předpokládám že to předplatné na 10 stránek
za měsíc už bude stačit, fotky na A4 za 3 kačky...

Pokud máte lépe nastavený OS, tak budete mít při registraci asi smůlu,
co mně pomohlo, bylo vytvořit na androidu druhý účet, který má povolené
veškeré špehování a v něm už to přidání tiskárny v HP Plus do účtu
fungovalo. Řešil jsem to několik dní s HP, tak nevím jestli ty 3 měsíce
navíc nejsou za ten opruz, ale i u půlročního by se to na ty fotky krutě
vyplatilo.

Tiskárnu jsem chtěl kvůli nedostatku času to řešit, původně vrátit (na
registraci je 7 dní od zapnutí), ale poté co mi v dat artu řekli, že mám
dokoupit náplně v ceně nové tiskárny jsem si ji raději odnesl aspoň jako
scanner a dal jí ještě poslední šanci. V tom kšeftě už nikdy nic nekoupím.

Je to Envy 6020e a má v sobě webserver, odkud jde scanovat i bez náplní
v tiskárně, bohužel jen JPG a PDF má vevnitř ten stejný jpg ale i tak to
na věci kdy potřebujete získat jen čáru složitého tvaru do inkscape to
stačí. Najděte si pro vás nejvýhodnější na heurece.

Dokud nezačnete šachovat s přidáním tiskárny do HP ink přes windowsy,
tak tiskárna i bez náplní drží hubu, ale windowsy jí řeknou aby si
všimla že nemá náplně a pak to začne zuřivě svítit a blikat, ale i tak
scanner přesto funguje. Tovární reset na to blikání neměl vliv. Pro
přidání do služby HP inkoustu je tam ale potřeba ty náplně strčit, ikdyž
ještě nechcete tisknout.

Pro tisk fotek je potřeba se zanořit hluboko do zaškrtávátek v nastavení
tiskárny a zatrhnout tam v Upřesnění čudlík Tisknout v max. rozlišení.
Stará Picasa si s tím pak velmi dobře rozumí (neznám lepší soft na
fotky) a 1200x1200 vypadá celkem slušně.

Když se tomu doplní krabička tuya za 4$ s měřením energie, tak se to i
automaticky úplně vypne, kdybych to navrhoval u HP já, tak bych tam ten
mikrofon strčil. Mě nevadí, že mě špehuje číňan, ale vadí mě, když mě
špehuje EU.

Fotopapíry jsem nejlevnější našel A4 v TS boh. a 10x15 u miro netu.
Strkají se xichtem dolů.

JL