Re: Prolomení Keekoq - Re: Dálkové ovládání

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Listopad 3 20:24:54 CET 2023

Zdravím,
používalo se zarušení vysílaného kódu pomocí jiného rádia, následně
přijmutí platného kódu pomocí úzkopásmového přijímače, uživatel na
poprvé neuspěje, stiskne tlačítko podruhé, první postup opakujete s tím,
že ještě vyšlete předchozí kód. Nyní si uživatel otevřel a vy máte jeden
platný nepoužitý kód...

Není to asi úplně hack, ale k cíli to nejspíše povede.
Libor