Re: Dálkové ovládání

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 3 17:17:45 CET 2023

Nejjednodušší řešení je nějaký KEELOQ modul, jako třeba:
https://www.soselectronic.com/cz/products/aurel/rx-4mhcs-60729
Dole pod tím jsou i různý s tím kompatibilní ovladače.

Úroveň zabazpečení je pro dnešní dobu nižší, tzn. je to plovoucí kód,
ale už jsou známé hacky. Na dveře od bankovního trezoru s tunou zlata se
to tedy nehodí, ale za běžných okolností prostě zloděj půjde o dům dál.

PH