Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 3 01:14:39 CET 2023

Prý, dokonce, bylo by, apod. není příznakem hledání konspirace, ale
příznakem toho, že si tím nejsem jistý.
Mám pocit, že jsem o tom někdy dřív něco četl. Ale možná si to pamatuju
blbě.
Tak to nemůžu tvrdit autoritativně. A proto se na to i ptám.

S tím tlakoměrem je to sice hezká rada, ale (aspoň u mě) nepříliš fungující.
Jsem asi "tlakově divný", protože třeba zápěstní tlakoměry na mě vůbec
nefungují. Přitom ten samý přístroj u jiných lidí měří dobře. U mě
funguje jako generátor náhodných čísel.
A pažní tlakoměr sice nějak funguje, ale s důrazem na slovo "nějak".
Pokud udělám 3 měření po sobě, dostanu 3 poměrně dost různé výsledky.
A je to ne zrovna levný tlakoměr Omron.

PL