Kompatibilita UPDI

Středa Listopad 1 12:14:40 CET 2023

To jsem zkousel vcetne instalace nejnovejsi verze studia, a update FW
nabizi jen na stejnou verzi, ta se asi i zapise ale nic se logicky nezmeni.
Taky mam k dispozici ICE tak tomu moc vahu neprikladam, ale jak jsem se
zase koukl na cenu, tak za nejakou zakladni verzi chteji 3.5 a za full
5kKc treba na mouseru, to mi prijde pravdu moc.